GENTOFTE PETANQUE CLUB
Mixdoublemesterskab 4. september 2016 05-09-2016
Vejrudsigten truede med skybrud, men det blev ikke så voldsomt som meteologerne forudsagde - lidt vand kom der dog ned fra Vorherre, da GPC afholdte årets mixdouble.
frown
8 mixdoubler stillede op til årets klubmesterskab, og igen, igen var der fight mellem Gudrun og Ken versus Tove og Ulrik i finalen - denne gang med sejr til Tove og Ulrik - Tillykke med os:-)

Nr. 1 Tove og Ulrik

Nr. 2 Gudrun og Ken

Nr. 3 Henny og Hassan

​Nr. 1  Tove og Ulrik

​Nr. 2  Gudrun og Ken
Doublemesterskab 22. maj 2016 23-05-2016
Gudrun og Ken spillede en fokuserenden og spændende kamp på en solbeskinnet bane.
Finalen stod mod Tove og Ulrik og resultatet blev 13-12 til Gudrun og Ken.
Sort tillykke til Gudrun og Ken.
Nr. 2 Tove og Ulrik
Nr. 3 Jette og Finn
Singlemesterskab 24. april 2016 26-04-2016
.Jens blev fortjent årets første klubmester, hvor det var mændene der gjorde sig gældende i både semifinale og finale.
24 friske GPC-medlemmer stillede op til singlemesterkabet og med den flotte tilslutnning, blev det både til en A-B-C og D række.
Alle spillede tre indledende kampe, hvor også poientene havde stor betydning.
Ulrik og Thomas T. var de eneste der havde vundet de tre indledende kampe, trods det vandt Jens finalen mod Thomas T.

STORT TILLYKKE TIL JENS smiley og tak til Vivi som gennemførte den praktiske del af løjerne med stor autoritet.