Hvor spiller vi?
gentoftepetanqueclub@gmail.com 27-02-2018
Ring gerne på 4010 7735

Gentofte Petanque Club har slået sig ned ved selve Gentofte Sportspark med egne hyggelige baner m/lysanlæg og et flot nyt klubhus.

Her mødes medlemmerne 2 gange om ugen til fælles spil og træning - og ikke mindst socialt samvær og hygge.
Udover spil på egne baner, deltager vi også i Dansk Petanque Forbunds officielle turneringer for hold, samt i div. andre invitationsturneringer udi det ganske land, hvor vi gerne drager af sted i samlet flok.

GPC mønstre spillere på alle niveauer, lige fra nybegyndere til meget erfarne/dygtige, så man kan altid finde spillere på ens eget niveau at spille med.

Vores medlemmer kommer primært fra Gentofte, men kommuner som Lyngby, Virum, Hellerup, Charlottenlund, Klampenborg og København er også fint repræsenteret i GPC.

Traditioner har vi mange af lige fra sæsonstart med frokost/spil til klubmesterskaber, månedlig turneringer (Høj Hat), afvikling af aften/natturneringer, sæsonafslutning og julefrokoster m.m.m. - så man behøver bestemt ikke kede sig i GPC.