GPC * 25. april 1989 - 25. april 2014 *

3 måneder
Alle

Singlemesterskab 2011

Der var i år tilmeldt 15 spillere til årets singleklubmesterskab, og vi havde traditionen tro en forrygende dejlig dag i stålende dejligt efterårvejr.
Den meget spændende finale stod mellem Finn og Ole, hvor poient på poient skiftede ejermand det meste af kampen - Finn trak sig ud af kampen som fortjent vinder, hvorefter vi kunne spise vores medbragte fællesmad.

Tillykke til Finn cheeky

Ole i dyb koncentration. ....og den kom bestemt til at ligge. Publikum veneter spændt på en vinder. Jette - nu som præmiepige.
.....knus og kys til Finn. Så kunne vi spise vores medbragte sammenskudsmad.

2011´ mixmestre blev Jette og Brian, der spillede en flot finale mod Bente og Klavs.

Som sædvanlig havde vi en fin og solrig efterårssøndag. Dagen startede med et dejligt morgenbord, hvor Bente bød på en lille skarp, hvorefter der blev spillet de indledende runder.

Dagen sluttede med vores sammenbragte frokost, der (for første gang) havde tre slags hjemmelavet karrysild på bordet.

Tak for en hyggelig september søndag.

Vi mødte op til et herligt morgenbord med en “lille en til næsen”, så alle var sat op til spillet.

Under Ulriks kyndige ledelse lykkedes det af afvikle en doubleturnering med et ULIGE antal spillere! (ialt 19). Godt gået Ulrik!!

Kampene bølgede frem og tilbage på banerne, men på trods af “pointsreduktion” (11 i stedet for 13) i de indledende kampe, blev klokken langt over frokosttid, før vi var fremme ved den afsluttende finale. Så vi valgte at sætte os til det bugnende frokostbord med medbragte lækkerier inden slutspillet.

Finalen stod mellem KLAVS & SØREN og SUSANNE & THOMAS. Om det nu var frokostbordets lyksaligheder, der havde påvirket finalespillerne (i positiv og/eller negativ retning) skal være usagt. Men slutresultatet blev imidlertid en ret så overbevisende sejr til SUSANNE & THOMAS, der herefter kunne kåres til Klubmestre i Double 2011 med KLAVS & SØREN på andenpladsen - der blev ikke spillet om trediepladsen.

Det var langt hen på eftermiddagen før formanden kunne erklære turneringen for afsluttet efter udlevering af præmier til de fire finalister.

Endnu en herlig dag på vores skønne baner. Og trods meterologernes dystre forudsigelser om kulde, kraftig regn og torden, blev turneringen stort set afviklet i det dejligste solskinsvejr.

BERNT

Efter mange forsøg på at genvinde et mesterskab i GPC, er Thomas på banen igen - men han måtte have hjælp af Susanne:-)

Tillykke til Susanne og Thomas med første pladsen ved GPC´ klubmesterskab i double.

Søren og Klavs spillede sig til en flot anden plads, ved GPC´ klubdoublemesterskab 2011.

Singlemester 2010 04-08-2011

Jette Mortensen