Nytårskur
Nytårskur 2024

Nytårskuren 2024 blev afholdt i pragtfuld solbeskinnet vintervejr og som sædvanligt godt humør.
Medens medlemmerne spillede et par kampe i det gode vejr, smurte "damerne"  lakse og briemadder til alle og champagnen flød i stride strømme.

GODT NYTÅR TIL ALLE

. 18-01-2024
Nytårskur 2023

23 medlemmer havde sat hinanden og nogle flasker mousserende vin i stævne søndag den 8. januar, hvor GPC over lækre snitter og kransekage ønskede Godt Nytår. Tove og Vivi havde i år fået hjælp fra Netto, så der var pyntet op i sjælden grad med bordbomber og nytårspynt. Stor tak til Tove og Vivi for et meget flot arrangement. Det blev til et par hyggelige timer i ly for småregnen. Inden nytårskuren afvikledes januar måneds Vinterhat, hvor Ken, Hassan og Ulrik i nævnte rækkefølge tog præmierne i form af vin og chokolade.

Nytårskur 2022
Godt Nytår 2022
Nytårskuren søndag 2. januar blev også i år i coronaens tegn. Alligevel var 25 glade medlemmer mødt frem for at ønske hinanden et godt nytår (vi kan kun håbe det bliver bedre end det netop overståede år med restriktioner). For at undgå smitte kunne nytårskuren heldigvis afholdes udendørs i 7-9 graders varme og tørvejr. Vivi og Tove havde tjansen med forplejning i form af lækre snitter, assisteret af Gitte, der leverede brownies og Kate, der stod for fine kransekagestykker viklet ind i husholdningsfilm. Efter et par timers spil med høj hat model vinter kunne den nyvalgte formand Hans Lind sige skål og godt nytår. Otto løb med førstepladsen, idet han i tre kampe med forskellige makkere kun var med til samlet at afgive fem point til modstanderholdene. En score på plus 25 = en fornem start på året.
Nytårskur 2019 08-01-2019
GODT NYTÅR 2019
26 personer spillede VinterHatten og 24 spiste "madder" til GPC´s Nytårskur som blev afholdt for 29. gang - denne gang med en lille sang til at starte med.
Nytårskur 2018 08-01-2019
GODT NYTÅR 2018
Alle var i festligt humør, og der var en flot tilslutning til GPC´s tilbagevendende Nytårskur - den 28. i rækken.

​Efter et godt spil petanque i strålende sol kom flere til, og 25 medlemmer hyggede sig herefter med champagne, laks og brie. Dejlig tradition.

Nytårskur 2017 08-01-2019
GODT NYTÅR 2017

Ikke blot er Kate dygtig til at lave kransekager - tak for det! Hun vandt også 2017 første turnering.

​Stemningen var fin på denne 2. søndag i det nye år, hvor 23 GPCér var kommet til Nytårskur.

Hassan havde arrangeret en lille turnering, som for første gang i GPCs historie blev planlagt på PC - stor sucesses, hvor resultaterne løbende blev opdateret, og hvor ingen fik samme makker to gange i træk:-)

Inden kampene gik i gang, oplyste Hassan, at der var præmie til nr. et og nr. otte.

Kate vandt alle sine kampe og Ruth og Klavs blev begge nr. otte - 2017 fik sine første vindere, og vi kunne sætte os til bordet og spise laks og drikke champagne.

Nytårskur 2016 08-01-2019
GODT NYTÅR 2016

Ruth og Klavs gik benhårdt efter 8. pladsen, og måtte dele den med lige mange poient.
wink