Skovtur

Skovturen blev i år holdt i Brede.
Efter at have sagt godmorgen med en lille en, spillede vi 4 doubler med skiftende makkere 3 kampe i et flot solskinsvejr.
Et stort tillykke til Gudrun, som var den eneste med 3 vundne kampe. 7 spillere vandt 2 kampe, så det blev pointene der afgjorde at Vivi løb med 2. pladsen og Johanne med 3. pladsen.

2022
Lisbeth, en glad vinder at årets petanqueturnering i forbindelse med skovturen på Bakken.
Skovtur i høj sol

Lisbeth blev en fornem vinder af petanque i åben landskab og skovbund, da GPC traditionen tro indtog Bakken en søndag i august 2022.

De tre runder blev spillet i høj sol på skovstierne under bøgetræerne, hvor trærødder, udtørret jord og betonhårde overflader i en skæv blanding gjorde det til noget af et lotteri at få kuglen lagt ind til grisen og skyde modstanderens kugler væk.

Lisbeth fik med gode makkeres hjælp vist, at hun mestrede netop dette underlag, idet hun hev tre sejre med cifrene 13-5, 13-1 og 13-0 og dermed blev en suveræn vinder. Tove blev turneringens nummer to ligeledes med tre sejre, mens Jens fik dagens trøstpræmie også i form af  flaskepost, så han ikke skulle spekulere over, at dagen havde budt på tre nederlag.

Traditionen tro blev frokosten indtaget i Restaurant Bøgely, hvor klubben gav et tilskud, så frokostanretning med øl og snaps stod hver deltager i rørende 135 kr. Tak til Vivi og Tove for et flot arrangement.

2021 23-09-2021
15 august troppede 21 medlemmer op med godt humør til vores årlige skovtur.
Vi spillede alle så flot (sjovt) på de skovstier bag restaurant Bøgely så den første kamp var med 13-12 resultater over næsten hele linien. Det gjorde at vi kun nåede 2 kampe og et kast til gris for de 7 medlemmer der havde vundet begge kampe.

Resultatet blev en 1. plads til Bente, 2. plads til Hans L. og en 3. plads til Henny.

Derefter trængte vi alle til en god frokost.
Tak til mine hjælpere og på gensyn til næste år🌲

Kh vivi
18 GPCè havde taget imod invitationen til GPC´s årlige skovtur til Bakken med efterfølgende lækker frokost i Bøgely.

Der var ingen der havde taget tykke trøjer og regntøj med den søndag i august. Termometeret viste over 30 grader, så det var en varm omgang, og kamp om banerne i skyggen.

Per og Hans L. var med på skovtur for første gang, og Per spillede sig til en flot 1. plads skarpt forfulgte af Hans L. og Kate.

Vivi stod for den hyggelig dag, tak for din store indsats.

SKOVTUR 2019 12-08-2019
kiss
Så blev en dejlig GPC skovtur afholdt på skovstierne i Dyrehaven med efterfølgende frokost i Bøgely.
Vejret var fantastisk, og 21 glade GPC medlemmer sørgede for den gode stemning.
I år kan vi så sige stort tillykke til pigerne, der løb med sejren med Tove på 1. pladsen, Jette på 2. pladsen og Mette på 3. pladsen.
Efter frokosten skulle drengene vist lige ud og finde ud af, om det kunne være rigtigt, at de ikke kom på sejrsskamlen.
En rigtig god dag som vi sagtens kan gentage næste år.