JUL 2023
Efter GPC´s ordinære generalforsamling en kold søndag i december, havde HHH arrangeret årets sidste "turnering".
På billede ses Gitte der måtte guides af Hans.

I mellemtiden  færdiggjorde Henny, Birthe, Vivi og Tove julefrokosten - Nina stod som sædvanlig for julepynt og borddækning.

Efter en fin dag god mad, sang, gæt en snors længede, jule-nisse-banko sivede de fleste hjem ved 15 tiden.

Tak for i år. Nu venter Nytårskuren i 2024.

Høj Hat 2023

You are the best
 heart

Vinder af Høj Hat 2022

I forbindelse med julehygge en søndag i december blev Ken fejret som samlet og meget suveræn vinder af Høj Hat 2022. Her får han en gavepakke overrakt af sidste års vinder Hassan. 20 medlemmer af klubben havde fundet vej til Vivi´s gløg og æbleskiver, som der i pausen imellem to spil på frosthårde baner lev gjort et stort indhug i. Tak til Vivi og assistenter på opvaskerholdet. En hyggelig, men også råkold dag, hvor det velopvarmede klubhus virkelig kom til sin ret.
Bastian, Johanne, Henny, Vivi, Hassan, Per, Birthe, Kuno og Mona med Søren i højre baggrund nød varmen og hyggen over gløg/æbleskiver, da GPC holdt julearrangement.
GPC har efterhånden store traditioner, og juleafslutningen var i år næsten en tro kopi af sidste år :-), dog afholdets der en kort ekstraordinær generalforsamling, hvor Ole K blev valgt til formand.

Selv vinderen af Høj Hat 2019 var den samme som i 2018 nemlig Ken Stanley Madsen - STORT tillykke.

Else gættede den rigtige vægt i den tilbagevendende konkurrence
"Gæt en vægt" og løb med julesnapsen.
2018

Årets julespil/frokost blev i år afholdt lørdag 1. december, og tilslutningen var som sædvanlig stor med 24 friske GPCér der var hoppet i vintertøjet.

Vi startede kl. 10.30 med dejlig glögg og æbleskiver, og som noget nyt i år spillede vi golf-petanque, som Hans H.H. havde udviklet. Et meget morsomt spil hvor vi gik to mod to og spillede 9 huller på hele vores areal - og lidt til!
Dejligt med nyt input i klubben - tak til trible-Hans og til Vivi.

Efter spillet var der julefrokost i et superflot pyntet klubhus - også her skal lyde en stor tak til Nina og Hans H.R.

Traditionen tro skulle årets vinder af Høj Hat kåres, men nr. 1 manglede.

Nr. 1. Ken

Nr. 2  Hassan

Nr. 3  Ole

Flot gået af de tre herrer og tillykke - damerne går i hård træning i det nye år, og satser på at give herrerne bag(h)jul i 2019.

Hygge-Hans By Carstensen Krea-Nina Nisse-golf-petanque II
Nisse-golf-petanque III Tre glade røde nisser Hassan får overrakt sin 2. præmie for Høj Hat 2018. Ole får overrakt sin 3. præmie for Høj Hat 2018
2017 Høj Hat vinder 27-11-2017
Nr. 1  Hassan

Nr. 2  Ken

​Nr. 3  Finn
​Så nåede vi til årets højdepunkt, og årets Høj Hat vinder kunne afsløres og hyldes.

Sidste års vinder Finn holdt en fin og humorristisk tale til Hassan, og den tradionelle GRIS - der var fyldt med dejlige julegodter og vist også en enkelt flaske - blev overrakt.
Hassan har spillet suverænt hele sæsonen og til trods for, at han var ude og rejse en enkelt onsdag i oktober, blev han årets vinder.

​Stort TILLYKKE fra hele GPC, hvor alle har kæmpet for at få fat i GRISEN til jul.
2017 julefrokosten blev traditionen tro afholdt samme dag, som Høj Hat vinderen fik overrakt sin velfortjente præmie.

Vejret var tørt, tåget og meeeeget koldt, så glöggen gjorde ekstra godt i maverne sammen med æbleskiverne.

​Vivi havde lavet et lille jule-forhindrings-spil, hvor man både skulle stå på èt ben og kaste, lukke øjnene og kaste, og til sidst kaste med den forkerte hånd - ikke nemt men sjovt.
Ken overvandt alle forhindringerne, og vandt et stor glas med slik. Inger og Søren blev hhv. to og tre.

​"Damerne" havde (igen) i år pyntet, købt ind og afviklet julefrokosten. Ulrik takkede pænt for indsatsen, og så gik man ellers i gang med sild, smørrebrød (luxus), ost, øl og snaps.

​Den store skrabekalender, hvor man med lidt held kan vinde 2 mill. kr., gik til Hassan der vandt bankospillet. Som den gode kasserer Hassan er, ser GPC frem til et lille afkast, hvis heldet skulle være ude.
angelwink
Julefrokost 2016 09-01-2017
Hver fugl synger med sit næb.
​Juleafslutningen i GPC blev en dejllig dag med godt humør og dejlig mad og drikke.
  • Drillenissen kom igen i år og forstyrrede det gode petanquespil.
  • Klubhuset og bordene var pyntet på smukkeste vis, og med de smukkeste ting i gran, flet og lys.
  • Bankospillet blev som sædvanlig lidt kaotisk
  • ​Else vandt Anden
  • Alt var som traditionen nu engang foreskriver TAK for det!
  • Hassan vandt Nissespillet, og Hans blev en sikker nr. 2.
  • Klavs vandt Gæt en vægt.
Vivi, Jette, Nina, Ulrik var tovholdere - tak for jeres ukuelige hjælp igen i årangel

Julepetanque 2016 06-12-2016
Klik på billederne for størrer format.
Hassan blev nr. 1 i Nissespillet Hans en flot nr. 2 i Nissespillet Jette og Klavs i festligt humør Petanque:-)