GÉNTOFTE PETANQUE CLUB * 25. april 1989 - 25. april 2014 *
Høj Hat resultater 2016
HØJ HAT VINDER 2016

Søren var en sikker etter i lang tid, men foretrak Rom i stedet for Gentofte sidste gang der blev afholdt Høj Hat, det betød for den samlede stilling, at Søren måtte afgive Grisen til Finn.

TILLYKKE til Finn​ der dermed blev årets Høj Hat mester.
Sidste Høj Hat i sæsonen 2016 blev en fantastisk solskinsdag.
Igen var tilslutningen høj med 23 GPCér, der kom i fin tid - måske fordi vi alle fik forærret et time i løbet af natten ??
Igen, igen, igen måtte Vivi kaste til Gris for at gøre sig fortjent til to flasker rødvin, som hun venligt delte med vennerne til den fælles frokost.
Alle have gjort rigtig meget ud af maden denne sidste i året - tak for en fin sæson, hvor vi blev rækken vi hører til i SLT og alle mand på 6-mandsholdene kæmpede en hvis del ud af bukserne.
angel

Nr. 1  Vivi
Nr. 2  Nina
Nr. 3 Elin (dejligt at se et nyt ansigt med vin - tillykke Elin)

​Det var en rigtig kold omgang på årets første onsdag i oktober, hvor Høj Hat blev afviklet med 23 spillere, der havde trodset blæst og kulde.

Der måtte - igen - kastes til gris, denne gang med Vivi som vinder.

Nr. 1  Vivi
Nr. 2 Søren
Nr. 3 Helle

Sølle EEN cm skilte 1. og 2. pladsen ved månedens Høj Hat turnerning, hvor Ulrik og Tove måtte kaste til gris for at få afgjort, hvem der skulle have to flasker vin.

​Nr. 1  Ulrik
Nr. 2  Tove
Nr. 3  Søren
Høj Hat startede, efter sommerferien syptomatisk nok, med regnvejr.
Heldigvis troppede 13 friske GPCér op, og turneringen blev afholdt.
Nr. 1 Ken
Nr. 2 Alexander
Nr. 3 Vivi

​Igen blev første og andenpladsen afgjort ved "Kast til Gris".
Høj Hat onsdag 1. juni 2016

Også denne HH-aften var Ole i topform med tre vundne kampe, det lugter af Gris til jul.'

Nr. 1 Ole
Nr. 2 Finn
Nr. 3 Jens

Høj Hat holder sommerferie - næste Høj Hat er onsdag 3. august 2016
Høj Hat onsdag 4. maj 2016

Der kom 24 spillere på årets første foråraften i maj.

Fire spillere vandt alle tre kampe, og der måtte spilles til Gris (mon ikke snart reglerne skal laves om her?)

Nr. 1  Ole
Nr. 2 Finn
Nr. 3 Tove

Høj Hat onsdag 6. april 2015

Aprils vinder blev - efter "grisekast" mellem Valdemar og Ken - vundet af Valdemar.

Nr. 1 Valdemar
Nr. 2 Ken
Nr. 3 Inger

Årets første Høj Hat vinder blev fødselsdagsbarnet Freddy, som efter at have kastet til gris imod Søren og Jette, trak sig sejersikker ud af den lille konkurrence om at komme tættest til grisen.

Nr. 1   Freddy
Nr. 2   Søren
Nr. 3   Jette

HØj Hat 20. marts 2016 22-03-2016
Sæsonen 2016/17 blev skudt igang på årets første forårssøndag af vores formand Jette og spilleudvalgsformand Alexander.

Jette udtrykte håb om, at GPC må forblive på banerne i sæsonen 2016/17 trods Gentofte kommunes planer om at bygge boliger på netop "vores" område, det giver uro og utryghed for klubbens fremtid, men vi spiller som om intet er hændt.

26 friske GPC-medlemmer var mødt op - det er vist rekord!
Det er et travt forår vi går i møde med tre DGI 6-mandshold og en rekordstor interesse for at spille på hold i Sommerlandsturneringen som Dansk Petanque Forbund er arrangør af - tak for det.