6-mandsturnering 2024
2023

Lørdag 12. august sluttede sæsonens 6-mands turnering i Ballerup, og alle puljevinderne var repræsenteret.

Det var svære baner der blev spillet på, men GPC´s B-hold fik en fin broncemedalje med hjem til klubben.
A-holdet var under pres fra vinderne af hele turneringen Jonstrup, men blev i den fineste række også i 2024.

Datoer for DGI 6-mandsturnering 2023 oplyses snarest. Følg med på opslagstavlen i klubhuset.

GPC tilbage i A-rækken

I DGI´s 6-mands holdturnering er GPC fra næste sæson tilbage i A-rækken. På en tropevarm sommerdag i midten af august vandt GPC slutspillet i B-rækken med sejre over Amager P-96 og Ledøje.

Hassan, Otto, Helge, Hans, Hans Henrik og Makker fandt de store smil frem, da medaljer og pokal skulle luftes til ære for fotografen. Holdets faste reserve Ole var kørt hjem efter at have spillet den første kamp mod P-96, der blev besejret 10-6. Senere på dagen blev Ledøje så med en storspillende Hassan nedkæmpet 13-3.