GENTOFTE PETANQUE CLUB
Klubmester i mixdouble 2015 06-09-2015
13 hold stillede op til årets sidste klubmesterskab søndag 6. september - denne gang mixdouble - i både sol, regn og blæst.

Der blev spillet i A, B og en C-række og årets mixdoublevindere blev fortjent Henny og Hassan - stort tillykke heart
Jette og Søren blev nr. to.

B-rækken blev vundet af Tove og Ulrik og C-rækken af Kate og Jens.

Klubmster i double 2015 15-06-2015

Spændende doubleturnering søndag den 10. maj 2015

Vejret viste sig fra sin – næsten – pæne side da vi afholdt GPCs doublemesterskab i søndags.

Det blev en yderst spændende semifinale hvor Nina og Ole, der lå nr. 1 efter de 3 indledende runder mødte Gudrun og Ken. Afgørelsen faldt i den absolut sidste kugle, hvor Gudrun og Ken trak det længste strå. (Den anden semifinale taler vi ikke om, her kollapsede Elin og Vivi totalt mod Käthe og Finn)

Finalen der fik mange tilskuere blev også et helt tilløbsstykke. Käthe og Finn mod Gudrun og Ken.

Hele spillet igennem skiftedes de to hold til at føre og også her var det efter en lang og opslidende kamp hvor det var Käthe og Finn der kunne trække sig ud af turneringen som

Doublemestre 2015 – Stort tillykke til jer

Klubmester i single 2015 15-06-2015

Nr. 1 Alexander

Nr. 2 Ole

B rækken

Nr. 1 Kate

Nr. 2 Valdemar

Alexander blev årets singleklubmester 2015 En glad nr. 2 i A-rækken. Ungdommen vandt😛
Kate blev en flot nr. 1 i B-rækken. Valdemar blev en flot nr. 2 i B-rækken. Nr. 1 og 2 i B-rækken Kate og Valdemar.