GPC * 25. april 1989 - 25. april 2014 *
Klubmestre » 2014
Klubmesterskab i single 2014 13-10-2014
.

19 petanquespillere dystede om årets singlemesterskab søndag 12. oktober - som sædvanligt i et fantastisk efterårsvejr.

Alle deltagere spillede fire indledende kampe. Blandt de mange GPCér der gik efter guldet var Bente der spillede forrygende hele dagen, hun proklamerede da også lige fra start, at hun skulle være klubmesterwink Det blev til en flot fjerde plads slået af Finn med 13-5.

Finalen stod mellem Nina og sidste års mester Ken. Ken forsvarede sit mesterskab på flotteste vis og vandt 13-3.

STORT og velfortjent tillykke til Ken der altid træner, hvor vi andre driver den af.

Nr. 1   Ken
Nr. 2   Nina
Nr. 3   Finn

Klubmesterskab i mixdouble 2014 29-09-2014
Igen en fantastisk dag på petanquebanen med dejlig efterårssol og ikke en sky på Vorherres himmel.

Vi startede med dejlig morgenmad og en lille skarp, som pigerne fra bestyrelsen havde sørget for. Herefter kunne de 9 hold gå i gang med årets mixdubleturnerning 2014.

Alle hold spillede tre indledende kampe for at kvalificere sig til semifinalen.

Gudrun og Ken, Vivi og Thomas M., Nina og Ole, Tove og Ulrik spillede sig frem til semifinalen. Resultatet blev, at Gudrun og Ken spillede finale mod Tove og Ulrik.

En lang dag sluttede kl. ca. 17.00 med Tove og Ulrik som nye mixdublemestre - tillykke til oskiss

Klubmesterskab i double 2014 29-09-2014
.
Ruth og Ken spillede suverent, og gik ubesejret igennem dagen ved årets klubmesterskab i double. Selv den nye konstallation - Finn og Ulrik - kunne ikke bryde Ruth og Kens gode spil.

Stort tillykke til Ruth og Ken med en flot førstepladskiss

Der var mange fine præstationer ved årets doubleturnerning, således kom Elin & Jette og Søren & Klavs i semifinalen, men de kunne desværre ikke hamle op mod Ruth, Ken, Finn og Ulrik.

Valdemar havde debut og spilede fantastisk med sin makker - dog rakte det ikke til en plads øverst på sejersskamlen - i år!