GPC * 25. april 1989 - 25. april 2014 *
2013

Årets sidste klubmesterskab blev overraskende - iflg. vinderen selv - vundet af Ken. STORT TILLYKKE !
Ken er forholdsvis ny i petanqueverdenen, vandt over den gamle "ræv" Brian yes

Alexander, der også er ny i GPC sammenhænge, sluttede på en flot 3. plads. Også stort tillykke til Alexander - det lover godt for sæsonen 2013/14 med nye unge kræfter.

Nr. 1 Ken
Nr. 2 Brian
Nr. 3 Alexander

15. september 2013 blev der spillet klubmesterskab i mix. 16-09-2013
Vi startede med dejlig morgenmad og en Gl. Dansk som fødselaren Brian donerede - tak for det heart
Herefter gik vi over til de indlenden spil. Otte hold var tilmeldt, så alt gik op i en højere enhed med to puljer.
Efter de indledende kampe, blev grillen tændt og medlemmerne fik grillet deres medbragte kød.
En hyggelig efterårsdag, hvor regnen først kom da vi var færdige med kåre dagens vindere.

Nr. 1 Tove og Brian
Nr. 2 Henny og Hassan
Nr. 3 Gudrun og Ken.

yesGirl Power

Lone og Vivi spille fantastisk på en - til tider solrig søndag -  og slog alt og alle med deres flotte og kloge spil.

Stort tillykke!

Det var det første klubmesterskab i 2013, med syv hold der stillede op, til trods for de mange helligdage der lå lige op af 12. maj.

Stemning fra klubmesterskab maj 2013 23-05-2013
.
Jette og Ruth blev en flot nr. 2 -stort tillykke også til de to damer.